יש לכם לפחות שש שעות מיותרות? אתם מוזמנים להתקשר לחברת "מיתב" האחראית על שירותי המים בפ"ת.

"התקשרתי לקבל שרות מתאגיד המים מיתב (פ"ת והסביבה). כששמעתי את התשובה המוקלטת, לא האמנתי. התקשרתי פעם נוספת. אותה תשובה:
"זמן ההמתנה הוא 19 שעות ו43 דקות. סליחה על ההמתנה ותודה על הסבלנות".
נראה לי שמיתב קבעה כאן שיא עולמי חדש" סיפר ל"כל האמת" לקוח בשם אהרן.

ניסינו בעצמנו להתקשר כדי לאמת את הנתונים ו"לשמחתנו" היו לפנינו בתור "רק" עוד 381 לקוחות כשזמן ההמתנה המשוער הוא 381 וחצי דקות... שהן כמעט שש שעות וחצי.

אתם מוזמנים לנסות בעצמכם ולהידהם: 1800-20-20-39

החברות החיצוניות לשירותי מים היו אמורות לשפר את השירות אך בינתיים ברבים מערי הארץ ישנם תלונות רבות, מחיר המים נשאר גבוה למרות השנה ברוכת הגשם שזכינו לה בחסדי שמים.

להלן תגובת תאגיד מיתב ל"כל האמת" בעניין זמני ההמתנה במענה הטלפוני של שירות הלקוחות:
" שירות לקוחות מקצועי, מסור, אמין, סבלני ורגיש עומד בראש סדר העדיפות של התאגיד. התאגיד משרת כ-80 אלף צרכנים בשלוש רשויות מקומיות ונותן לצרכנים שלו ערוצי פניות ציבור מגוונים:
1. שירות לקוחות פרונטאלי במשך כל שעות היום וברציפות,
2. מענה טלפוני אנושי במשך כל היום וברציפות,
3. מענה קולי בתחום הזמן המצויין בחוק ומתן מענה אנושי לכל הצרכנים שהשאירו מספרי טלפון להתקשרות ככל שניתן עוד באותו היום!,
4. ערוץ אינטנרטי, פקס ודואר.
זמני ההמתנה הארוכים הינם לצרכנים המעדיפים להמתין לנציג שירות, אולם כאמור אנו נותנים אפשרות לכל הפונים להשאיר מספר טלפון להתקשרות במענה קולי. נדגיש שוב: אנו שבים לכל הפונים אילינו ככל שניתן עוד ביום הפניה!.
עוד נוסיף כי זמני ההמתנה קשורים גם למועדי משלוח חשבונות המים שנשלחים לצרכנים וגם לעובדה כי מדובר בימים שלאחר החגים ומטבע הדברים ישנה הצטברות של פניות רבות. אנו פועלים בנושא ומקווים כי העומס ילך ויפחת בשבועות הקרובים וזמני ההמתנה יתקצרו באופן משמעותי".

 

 

 

קטגוריה:

תגיות: