חשבתי לתת לכם טיפ אחד למכירות. רציתי לבחור בטיפ שמסכם את כל הגישה שלי למכירות. אבל, הגישה שלי למכירות אומרת, שאין כזה דבר "טיפים". כל מי שאומר לכם שיש לו את ה"טיפים" שלכם להצלחה פשוט איננו מקצוען. למה? כי תהליך מכירה כשמו כן הוא, תהליך, עם התחלה אמצע וסוף, אין "טיפ" אחד, אין משפט אחד שעליו תיפול ותקום המכירה. כל תהליך מכירה הוא ייחודי בפני עצמו, מותאם ישירות ללקוח שעומד מולך, מותאם ישירות למוצר או השירות שלך.
מה שאני כן יכול לתת לכם כבר עכשיו זה לא "טיפ", אלא גישה שלמה. הגישה שלי למכירות אומרת שאם אתם רוצים למכור – אל תמכרו – תנו ללקוחות שלכם לקנות! הרבה אנשים נבהלים מלחשוב על עצמם כמוכרים. אוטומטית הם רואים לנגד עיניהם את אותו "מאעכר" חלקלק שדחף להם פעם איזה מוצר שממש לא היה להם כל צורך בו. אף אחד לא רוצה להיות ה"מאעכר" החלקלק הזה, והחדשות הטובות שלי אליכם היא שאתם גם לא צריכים להיות.
אנשי המכירות הטובים ביותר הם אלו שלא מוכרים אלא פותחים מערכות יחסים ממשיות עם הלקוחות שלהם. אנשי מכירות שאכפת להם מהלקוחות שלהם, שמאמינים במוצר או בשירות שלהם ויודעים שהלקוחות ירוויחו ערך עצום בזכותם.
כאשר הלקוחות שלכם מרגישים כמה אכפת לכם מהם, מההצלחה שלהם, מאיכות החיים שלהם, מהנוחות שלהם, הבריאות, המשפחה שלהם, כשהם מרגישים את הנכונות שלכם לעזור להם, לתת להם, הם פשוט ירצו לקנות מכם. הם ייהנו מהרכישה ואתם תהנו מהמכירה.
כשתיישמו את הגישה הזו פעם ועוד פעם אתם תתחילו לאהוב את עצמכם כאנשי מכירות, תאהבו למכור, תחתרו לנצל יותר ויותר ממשקים ועל בסיס תודעתי שכזה יהיה לכם קל מאד ללמוד וליישם את כל אותם הכללים, השיטות והטכניקות המובנים למכירות. רק אז כאשר תדברו בשפת מכירות שיטתית ומובנית לא תרגישו "מאעכרים", אלא תתעצמו ותתחזקו מתוך ידיעה שאתם מביאים טוב לעולם, ללקוחות שלכם ובסופו של דבר גם לעצמכם.
אז תהנו מההתפתחות האישית שלכם כאנשי מכירות, זיכרו להפסיק למכור ופשוט אפשרו ללקוחות שלכם לקנות ולהתפתח ביחד איתכם.
הכותב הוא : ניר דובדבני מנטור מכירות הבכיר בישראל. אחרי שהרצאותיו כבשו את עולם העסקים הישראלי – ועם שורת הלקוחות הקבועים נמנים החברות הגדולות במשק – מגיע ניר דובדבני המנטורינג העסקי הבכיר בישראל, להרצאות בפני הציבור החרדי ב-29.10 באולמי קונקורד בבני ברק.
ניר דובדבני מתגלה כטאלנט עוצמתי הסוחף את הקהל באנרגיה אדירה ומניע לתוצאות כבר מאותו הרגע.
סוד הקסם של ההרצאה נובע מחשיפת כלים מפתיעים וחדשניים שבאמצעותם ניתן להשפיע על הלקוח ולזכות בתשובה הפשוטה "כן".
לפרטים נוספים : 0585-1700-55, 0585170050
קטגוריה: אקטואליה, טיפים ואימון עסקי